پرچم اهتزاز ویژه تبریک عید سعید فطر

پرچم اهتزاز تبریک عید فطر

شهر پرچم بارنگ بزرگترین مرکز چاپ پرچم در تهران پیشاپیش عیدفطر را به همه مسلمانان جهان تبریک عرض می کند. پرچم های استقبال از این روز برای شما دوستان و همراهان طراحی کرده ایم، شما می توانید با طرحهی اختصاصی از لوگو شرکت و کسب کار خود به استقبال این عیدفطر بروید. طرح های خود را برای ما ارسال کنید.

نمونه طرح های پرچم اهتزاز تبریک عید فطر

پرچم اهتزاز تبریک عید فطر,خرید پرچم اهتزاز ویژه تبریک آغاز ماه مبارک رمضان

برای رفتن به لیست قیمت انواع پرچم کلیک کنید.

پرچم اهتزاز تبریک عید فطر,خرید پرچم اهتزاز ویژه تبریک آغاز ماه مبارک رمضان

برای اطلاع از انواع پایه پرچم و قیمت آن کلیک کنید.

پرچم اهتزاز تبریک عید فطر,خرید پرچم اهتزاز ویژه تبریک آغاز ماه مبارک رمضان

عیدفطر عید اولیاء الله و روزه داران

فطر، عید اولیاء الله و روزه دارانی است که گوی سبقت را از دیگران ربوده اند و در این روز فرا خوانده شوند تا جوایز و هدایان را دریافت کنند.

عید فطر یکى از دو عید بزرگ اسلامى است که درباره آن احادیث و روایات بیشمارى وارد شده است. مسلمانان روزه‏ دار که ماه رمضان را به روزه گذرانده و از خوردن و آشامیدن و بسیارى از کارهاى مباح دیگر امتناع ورزیده‏اند، اکنون پس از گذشت ماه رمضان در نخستین روز ماه شوال اجر و پاداش خود را از خداوند می ‏طلبند; اجر و پاداشى که خود خداوند به آنان وعده داده است.

خطبه امیرالمومنین(ع) در مورد عید فطر

امیر المومنین(ع) در یکى از اعیاد فطر خطبه ‏اى خوانده‏ اند و در آن مومنان را بشارت و مبطلان را بیم داده‏ اند: خطب امیر المومنین على بن ابى طالب(ع) یوم الفطر فقال: «ایها الناس! ان یومکم هذا یوم یثاب فیه المحسنون و یخسر فیه المبطلون و هو یوم اشبه بیوم قیامکم، فاذکروا بخروجکم من منازلکم الى مصلاکم خروجکم من الاجداث الى ربکم و اذکروا بوقوفکم فی مصلاکم وقوفکم بین یدى ربکم، و اذکروا برجوعکم الى منازلکم رجوعکم الى منازلکم فی الجنه.عباد الله! ان ادنى ما للصائمین و الصائمات ان ینادیهم ملک فی آخر یوم من شهر رمضان ابشروا عباد الله فقد غفر لکم ما سلف من ذنوبکم فانظروا کیف تکونون فیما تستانفون.»

ترجمه خطبه امیرالمومنین(ع) درمورد عیدفطر

اى مردم! این روز شما روزى است که نیکوکاران در آن پاداش مى‏گیرند و زیانکاران و تبهکاران در آن مایوس و ناامید میگردند و این شباهتى زیاد به روز قیامت دارد. پس با خروج از منازل و رهسپارى به سوى جایگاه نماز عید، خروجتان را از قبر و رفتنتان را به سوى پروردگار به یاد آورید، و با ایستادن در جایگاه نماز، ایستادن در برابر پروردگارتان را یاد کنید، و با بازگشت‏ به سوى منازل خود، بازگشتتان به سوى منازلتان در بهشت‏ برین را متذکر شوید. اى بندگان خدا. کمترین چیزى که به زنان و مردان روزه‏ دار داده مى‏شود، این است که فرشته ‏اى در آخرین روز ماه رمضان به آنان ندا مى‏دهد و مى‏گوید: هان! بشارتتان باد، اى بندگان خدا که گناهان گذشته‏ تان آمرزیده شد! پس به فکر آینده خویش باشید که چگونه بقیه ایام را بگذرانید؟

سخنان عارف وارسته «میرزا جواد آقا ملکی تبریزی در مورد عیدفطر

عارف وارسته، «میرزا جواد آقا ملکى تبریزى‏» درباره عید فطر آورده است: «عید فطر روزى است که خداوند آن را از میان دیگر روزها برگزیده است و مخصوص هدیه بخشیدن و جایزه دادن به بندگان خویش ساخته است. خداوند به آنان اجازه داده است تا در این روز نزد حضرتش گرد آیند و بر خوان کرم او بنشینند و ادب بندگى به جاى آرند; چشم امید به درگاه او دوزند و از خطاهاى خویش پوزش خواهند; نیازهاى خویش به نزد او آرند و آرزوهاى خویش از او خواهند. و نیز آنان را وعده و مژده داده است که هر نیازى به او آرند، برآورد و بیش از آنچه چشم دارند به آنان ببخشد، از مهربانى و بنده ‏نوازى، بخشایش و کارسازى در حق آنان روا دارد که گمان نیز نمی برند.»

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *