خرید پرچم عزاداری

با فرا رسیدن ایام محرم، خرید پرچم محرم و سفارش پرچم های ویژه این ماه به اوج خود می رسد. در این میان موضوعی که خیلی اهمیت پیدا می کند این است که چگونه می توان بهترین پرچم را سفارش داد؟ قصد داریم در ادامه شما را با انواع روش های چاپ، انتخاب پارچه مناسب و انتخاب بهترین نوع پارچه برای پرچم های مذهبی و انواع مدل های پرچم آشنا کنیم تا با آگاهی کامل بتوانید پرچم هیئت و تکیه خود را سفارش دهید. با ما همراه باشید.

پرچم امام حسین(ع)

هر سال با فرارسیدن ماه محرم پرچم گنبد امام حسین (ع) که در طول سال قرمز است، با پرچم مشکی تعویض می شود. هدف از برگزاری مراسم تعویض پرچم این است، تا جهانیان بدانند که ایام حزن و عذاداری آغاز شده و نخستین جایی که این حزن و اندوه را اعلام می کند حرم امام حسین(ع) است. در قدیم میان اعراب رسم بر این بوده ، اگرکسی خونش به ناحق و مظلومانه ریخته می شد و انتقامش به نحو شایسته گرفته نمی شد، پرچم سرخی بر مزار او می گذاشتن. قرمز بودن پرچم گنبد امام حسین در طول سال نیز به این دلیل است، که از روز تاسوعا تا کنون ادامه داشته است.

پرچم امام حسین

انواع پارچه برای چاپ پرچم محرم

پارچه استفاده شده برای پرچم های مذهبی معمولا از جنس های جیر، ساتن و ژرسه است. رنگ این نوع پرچم ها غالباً سبز که نشانه اسلام و مشکی علامت عزاداری و سوگواری در بین مسلمانان است می باشد.

چاپ طرح دلخواه روی پرچم محرم

چاپ این پرچم ها در شهر پرچم بارنگ بزرگترین مرکز تولید و چاپ پرچم در تهران بدون هیچ گونه محدودیتی صورت می گیرد و در صورت خواست مشتری می تواند طرح ها و رنگ های مختلف و متفاوت هم داشته باشد.

انواع روش چاپ پرچم محرم

چاپ پرچم به سه روش زیر انجام می شود:

چاپ دیجیتال یا سابلیمیشن: یکی از سریع ترین روش های چاپ پرچم چاپ دیجیتال (سابلیمیشن) می باشد. با این روش چاپ می توان چاپ انواع پرچم های  رومیزی، اهتزاز، تشریفات، ساحلی و…را انجام داد.

چاپ سیلک: این نوع روش چاپ نیز بسیار متداول و گسترده است. این روش را می توان یکی از قدیمی ترین روش های چاپ پرچم محرم دانست. چاپ سیلک روی انواع پارچه ها از قبیل ساتن، جیر، مخمل، ژرسه، پلی استر، آستری، چلوار، تترون و… انجام می شود.

چاپ لیزری: چاپ به این روش بیشتر برای چاپ لوگو ویا برند شرکت ها  , تصاویر , ویا ذکر ائمه بر روی انواع متریال انجام می گیرد و محدود به چاپ صرفا روی پارچه نیست.

انواع پرچم های ویژه محرم

پرچم رومیزی محرم

در ایام محرم ارگان های دولتی و ادارات مختلف برای ابراز سوگواری برای شهادت امام سوم شیعیان برنامه های مختلفی را اجرا می کنند. استفاده از یک پرچم محرم کوچک بر روی میز کارمندان ادارات می تواند حائز اهمیت باشد.

پرچم رومیز محرم

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد چاپ پرچم رومیزی کلیک کنید. همنچنین برای اطلاع از لیست قیمت انواع پرچم رومیزی به همراه پایه پرچم رومیزی اینجا کلیک کنید.

ریسه پرچم ویژه محرم

ریسه پرچم به صورت هلالی، مثلثی و یا مستطیلی می باشد. برش این محصول  در شهر پرچم بارنگ با دستگاه های تمام اتوماتیک و با اشعه لیزر انجام می گیرد. این امر باعث دوام ریسه ها در برابر عوامل جوی می گردد. ریسه پرچم ویژه محرم معمولا از نوع پارچه ساتن است و در دو نوع لب گرد و مثلثی ارائه می گردد.

ریسه پرچم محرم

پرچم اهتزاز ویژه محرم

این نوع پرچم ها معمولا در معابر عمومی و در محل ورودی هیئت های عزاداری نصب می شوند. پرچم اهتزاز محرم کوچک را با استفاده از یک پایه آویزان می کنند و پرچم اهتزاز بزرگتر را بر روی دیوار می چسبانند.

پرچم اهتزاز محرم

کتیبه محرم

کتیبه های محرم قطعه های کوچک چاپی هستن بر روی یک پارچه مشکی با طرح های بسیار زیبا و نام مبارک معصومین علیه السلام در مساجد و هئیت های مذهبی مورد استفاده قرار می گیرد.

کتیبه محرم

مشاوره رایگان خرید پرچم

شما مشتریان عزیز می توانید با مشاوران مجرب ما تماس بگیرید و از مشاوره و تجربه چندین ساله آنها در امر تبلیغات کسب کار خود نهایت استفاده را ببرید.

تلفن های تماس شهر پرچم بارنگ

موبایل : 09122006981 (داداشی)

تلفن : 35-02144283834

بازدید از سایت اصلی شهر پرچم بارنگ

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *