خرید کوسن طرح دار در تهران

فضای خانه را با کوسن های شخصی خود زیبا کنید.

آیا  به دنبال یک روش هوشمندانه برای صمیمیت فضای زندگی یا قرار دادن لبخند بر روی چهره عزیزانتان در خانه هستید؟ چاپ کوسن با طرح دلخواه یک ایده بسیار زیبا است که می توانید آن را به بهترین شکل ممکن اجرا کنید. یک اتاق بی نظیر، دنج و عالی ثمره این انتخاب هوشمندانه می باشد. شما می توانید عکس ها زیبا و خاطره انگیز خود را روی یک کوسن یا بالش زیبا و شیک طراحی و چاپ کنید. شما می توانید در شهر پرچم بارنگ چاپ بصورت دو رو انجام می شود. شما می توانید از دو طراح جدا گانه در دو طرف کوسن ها استفاده کنید و یا یک طرح مشترک بصورت دو رو سفارش دهید.  کوسن های با طرح دلخواه می توانند یک جلوه زیبایی به مبل و خانه شما بدهند و همچنین می توانید آن را به دوستان و عزیزانتان هدیه دهید.

پارچه کوسن های چاپی

موادی که پارچه کوسن ها از آن ساخته می شود و همچنین سطح مهارت طراحان و تولید کنندگان پارچه بسیار در کیفیت و قیمت تمام شده محصول موثر است. پارچه از نوع پلی استر  برای استفاده کوسن و بالشتک بسیار مناسب می باشد. این نوع پارچه به بهترین شکل ممکن طرح شما را نمایش می دهد.

اندازه کوسن تبلیغاتی

کوسن و یا بالشتک مبل سایز های مختلفی دارد که در شهر پرچم بارنگ این بالشتک ها در دو سایز 30 در 30 و  40 در 40 تولید و چاپ می شوند.

کیفیت کوسن های چاپ بارنگ

شهر پرچم بارنگ همیشه تمام تلاش خود را کرده تا بهترین محصولات را از لحاظ کیفیت در اختیار مشتریان عزیز خود قرار دهد. مواد استفاده شده در بالشتک یا کوسن تولیدی در مجموعه بزرگ بارنگ از بالاترین استاندارد ها و کیفیت برخوردا است پس با خیال راحت فقط به طرح دلخواه خود برای چاپ روی آن فکر کنید.

سوالات متداول در مورد کوسن های بارنگ

سوال: بالشتک های چاپی تولید شده در  بارنگ از جنس چیست؟

پاسخ: کوسن یا همان بالشتک تولیدی در این مرکز تمام 100% پلی استر در داخل و خارج آن می باشد.

سوال: آیا می تونم کوسن ها را در هر اندازه ای سفارش بدهم؟

پاسخ: در حال حاضر تنوع سایز بندی این محصول بارنگ در دو سایز 30×30 و 40×40 می باشد.

سوال: برای تصویر چاپی می توانم هر طرح یا تصویری انتخاب کنم؟

پاسخ: بله؛ تنوع طراحی و شخصی سازی شما کاملا زیاد است. شما می تواندی هر تصویری که دوست دارید برای ما ارسال کنید. عکس، متن، نماد گرافیکی، لوگو و ….

نکته: قبل از ارسال تصویر با کارشناسان ما تماس بگیرید تا در زمینه ارسال تصویر با کیفیت شما را راهنمایی کنند.

سوال: کوسن های چاپی قابل شستشو هستند؟

پاسخ: بله این یک ویژگی منخصر به فرد تولیدات شهر پرچم بارنگ است. این مرکز با تعبیه زیپ بر روی پارچه چاپی کوسن ها این کار را برای شما راحت کرده است که می توانید به سادگی قسمت روکش بالشتک را جدا کرده و اقدام به شستشوی آن کنید.

سفارش محصول با طرح دلخواه

برای سفارش این محصول می توانید در زمان اداری با دفتر شهر پرچم بارنگ تماس بگیرید و طرح دلخواه خود را از طریق شماره تلگرام و یا ایمیل این مرکز ارسال کنید. تا سفارش شما در سریعترین زمان ممکن توسط کارشناسان مجرب مرکز چاپ بارنگ چاپ و ارسال شود.

قیمت چاپ روی کوسن

شهر پرچم بارنگ مفتخر است که تمامی محصولات خود را با بهترین کیفیت و با قیمتی کاملا رقباتی با دیگر محصولات مشابه به بازار عرضه کند. برای اطلاع دقیق از قیمت این محصول با ما تماس بگیرید.

اطلاعات تماس:

تلگرام: 09303153731
تلفن: 02144283834
تلفن: 02144283835
فکس: 02144378557

ایمیل: info@barangco.com

منبع: چاپ روی کوسن بارنگ