پرچم تبلیغاتی

امروزه همه ما می دانیم که تبلیغات هزینه نیست و یک سرمایه برای کسب کارها می باشد. تبلیغات درست در هر زمینه کاری باعث موفقیت آن کسب و کار می شود. شهر پرچم بارنگ یکی از بهترین و بزرگترین مراکز چاپ انواع پرچم تبلیغاتی در تهران است. این مرکز با استفاده از بهترین دستگاه های چاپ روی پارچه و به خدمت گرفتن بهترین کارشناسان در عرصه چاپ روی پارچه تحولی در زمینه چاپ پرچم ایجاد و خود را با توجه به نو پا بودن در این زمینه یکی از شرکت های خوش نام معرفی کرده است. این مهم باعث شده است تا بزرگترین شرکت ها و ادارات از جمله شهرداری های مناطق ۲۲ گانه تهران و شهرداری های سایر شهرستان های ایران مشتاق به همکاری با این مرکز باشند.

انواع پرچم تبلیغاتی

شهر پرچم بارنگ انواع مختلفی از پرچم های تبلیغاتی را برای عرضه به بازار ارائه می دهد. در ادامه به برخی از پرچم ها اشاره می کنیم. همچنین این مرکز هیچ محدودیتی در مورد چاپ پرچم ندارد. و شما می توانید هر طرح و رنگی که تمایل دارید در پرچم های خود استفاده کنید.

پرچم رومیزی تبلیغاتی

پرچم رومیزی تقریبا یکی از پر فروش های این مرکز می باشد. پرچم های رومیزی معمولا بر روی میزهای ادارات جای خود را پیدا کرده است. امروزه هر مدیری باهوشی وجود یک پرچم از نماد و یا شعار و لوگو شرکت را بر روی میز خود و کارکنان احساس می کند. همچنین پرچم های رومیزی در سمینارها و نشست های چندجانبه بین المللی نیز با طرح پرچم ملی کشورهای برگزار کننده مراسم ها مورد استفاده قرار می گیرد. پرچم رومیزی تبلیغاتی انواع مختلفی دارد:

پرچم رومیزی دور رو جیر

چاپ پرچم رومیزی با طرح اختصاصی,پرچم تبلیغاتی

این نوع پرچم که بسیار مرسوم هستش بصورت دو رو روی پارچه ساتن چاپ شده و دور آن با یک پارچه جیر دوخته می شود. این پرچم هم بصورت پرچم ملی و هم بصورت طرح دلخواه در شهر پرچم بارنگ تولید و چاپ می شود. برای سفارش با شماره های شرکت تماس حاصل نماید.

پرچم رومیزی دور لیزری

چاپ پرچم رومیزی،خرید پرچم رومیزی مدل دور لیزری,پرچم تبلیغاتی

پرچم تبلیغاتی رومیزی طرح دور لیزری یکی از طرح های شیک این مجموعه می باشد. این نوع پرچم همانگونه که از نامش پیداست دارای پارچه ای اضافه برای دور پرچم نیست و دو لایه پشت و روی پرچم بصورت لیزری به هم چسبانده می شود که ظاهر بسیار زیبایی دارد.

پرچم رومیزی چندشاخه ای

در این نوع پرچم که از پایه ای استیل چندشاخه ای بجای تک شاخه ای استفاده می شود. مناسب سمینارها، کنفرانس ها و نشست های چند جانبه برای ایجاد اتحاد بین اعضای شرکت کننده در مراسم می باشد.

پرچم تبلیغاتی رومیزی تی شکل

یکی دیگر از پرچم های بسیار زیبا و شکیل مجموعه چاپ و تولید بارنگ پرچم رومیزی تی شکل می باشد. این پرچم که از پایه ای به شکل تی شکل تشکیل شده است و دو قطعه پرچم بصورت عمودی بر آن به اهتزاز در می آید. پرچم های رومیزی تی شکل مناسب باشگاه های ورزشی می باشد.

پرچم تبلیغاتی تشریفات

پرچم تشریفات یکی دیگر از پرچم های پر فروش مجموعه چاپ و تولید بارنگ می باشد. این پرچم همواره زینت بخش سالن ها، سمینارها،همایش های، نشست های بین المللی اتاق های ادارات می باشد. پرچم تبلیغاتی تشریفات از یک پایه مدل شیر خورشید و یا پنجه شیری و یک میله حدودا یک و نیم متری به همراه پارچه پرچم تشکیل شده است. پرچم تشریفات هم بصورت طرح لوگو دلخواه و هم بصورت پرچم کشورهای مختلف تولید و عرضه می شود. برای سفارش این پرچم می توانید با شماره های ما تماس بگیرید و بصورت رایگان از مشاوره کارشناسان مجرب بارنگ استفاده کنید.

پرچم تبلیغاتی دستی

قطعا شما هم هر ساله در مراسم ها، کمپین های انتخاباتی، استدیوم های ورزشی و راهپیمایی های مختلف شرکت می کنید. در دست داشتن یک پرچم دستی در تمام این موارد یکی از ملزومات و جذابیت های شرکت در این گردهمایی ها می باشد. پرچم دستی با طرح های دلخواه و یا طرح پرچم کشورها به همراه یک چوب دستی کوچک تهیه و  در دست شرکت کنندگان مراسم قرار می گیرد.

پرچم اهتزاز

پرچم تبلیغاتی اهتزاز تقریبا یکی از پر کاربردترین پرچم های شهرداری های هر شهر می باشد. معمولا شهرداری ها برای اطلاع رسانی های مختلف و تبلیغات از این نوع پرچم استفاده می کنند. قطعا شما تا کنون در میدان ها، روی پل ها، چهار راه ها و… پرچم های عمودی بر یک میله به اهتزاز در آمده اند مشاهده کرده اید. پرچم اهتزاز همانطور که از نامش پیداست برای اهتزاز استفاده می شود. پس این پرچم معمولا در فضای باز برای استفاده از وزش باد به منظور اهتزاز آن استفاده می شود. این نوع پرچم نیز هم بصورت پرچم ملی کشورها و هم بصورت طرح دلخواه در مرکز چاپ و تولید پرچم بارنگ عرضه می شود. برای اطلاع دقیق از قیمت پرچم تبلیغاتی اهتزاز روی اینجا کلیک کنید.

پرچم ساحلی یا بادبانی

پرچم ساحلی ایران

پرچم تبلیغاتی ساحلی یکی دیگر از محصولات تبلیغاتی گروه چاپ و تولید بارنگ می باشد. این مرکز با توجه به گستردگی انواع پرچم ها پس از سالها تجربه و استفاده از کادری مجرب در چاپ خانه ای کاملا به روز اقدام به تولید با کیفیت ترین پرچم های ساحلی و یا بادبانی کرده است. این پرچم های که نقش عمده ای در زمینه تبلیغات محیطی دارد. معمولا در فروشگاه های مختلف، کارواش ها و یا در پیست های قایق رانی و اسکی مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین گروه تولید و چاپ پرچم بارنگ بصورت اختصاصی دو نوع از پرچم های بادبانی را ارائه می دهد. پرچم های بادبانی در دو نوع پرچم کشورها و پرچم بادبانی با طرح دلخواه تولید و چاپ می شود.

پرچم تبلیغاتی بادبانیسفارش پرچم تبلیغاتی

گروه چاپ و تولید بارنگ با توجه به محدودیت های رفت و آمد در دوران بیماری کرونا امکان ثبت سفارش پرچم تبلیغاتی را بصورت اینترنتی فراهم کرده است. فقط کافیست با شماره های این مرکز تماس بگیرید و پرچم مورد نظر خود را سفارش دهید. همچنین امکان مشاوره رایگان در زمینه انتخاب بهترین پرچم مورد نیاز شما توسط کارشناسان مجرب تبلیغاتی بارنگ انجام می گیرد. پس همین الان با ما تماس بگیرید. ۰۲۱۴۴۲۸۳۸۳۴-۰۲۱۴۴۲۸۳۸۳۵

قیمت پرچم تبلیغاتی شهر پرچم بارنگ

همچنین شما عزیزان می توانید برای سهولت در انتخاب مناسب بر روی لیست قیمت انواع پرچم کلیک کنید. در این پیج ما یک لیست از برخی از پرچم های پر فروش خود تهیه کرده ایم که می توانید مشاهده کنید.